onsdag 30 mars 2011

30 Mars 2011


Idag skiner solen o jag har varit iväg en liten sväng till ica mer orkade ryggen inte riktigt med så det får nog bli att ta det lite lugnt här hemma idag o mysa med lillan o Micke.
Var iväg igår till läkaren o fick veta resultatet av magnet röntgen o jag har början till diskbråck men det verkar inte vara några nerver i kläm o ryggmärgen är inte i fara så dom ville låta det vara som det är o hoppas på att det kommer att läka. Visst det kommer ta tid innan det blir helt bra men det gör inte mig nå så länge det blir bättre o slipper operera det :-D
Jag märker för varje dag som går att det blir lite bättre o bättre o så länge jag tar det lugnt så kan jag fungera riktigt bra. Har klarat av att mata lillan några gånger också :-)



Fick hem den 6:e o sista delen i "Grott björnens folk" så nu blir det att läsa alla 5 delarna före den o sen den här sista :-) Beställde en bok till mamma också som hon ska få. Jag vet att hon har väntat på den här boken i flera år. Bok nummer 5 har jag för mig att det var ca 9 år sen eller nå som den kom ut så mamma kommer bli glad att få den här :-) Kan ana att hon kommer att sluka den på en gång o ha läst ut den inom några dagar :-) Men hon är värd att få hon med, jag önskar bara jag kunde ge henne mycket mycket mer som tack för allt det som hon har gjort för mig under mitt liv dels då jag var liten o nu under senare år då jag mådde som sämst psykiskt.

Nä nu känner jag att ryggen behöver vila så jag ska ta mig tillbaka till soffan :-)
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar