onsdag 2 mars 2011

Trött o seg


Är trött o seg idag, försökte att ligga o sova lite extra men jag kan inte slappna av så som jag önskar, jag har en känsla av att det är fel om jag ligger o vilar :-/ Jag vet att det inte är fel o jag har all rätt att vila lite extra ibland jag också men jag känner mig så skyldig då jag gör det :-(
Jag tror det beror på alla som har sagt en massa skit innan lillan föddes så jag är rädd för att misslyckas :-( Jag har misslyckats med saker tidigare o nu den här gången så tänker jag INTE misslyckas, jag kommer att lyckas med att vara mamma! Jag måste bara acceptera att jag inte kan göra allt utan att vila lite också. Jag kommer att stupa till slut om jag fortsätter så här o försöker göra allt o strunta i hur jag själv mår :-/

Nu är det bara ca 3-4 dagar innan vi får besök av Ywonne, Bosse o Lasse :-) Dom ska komma upp o hälsa på o träffa lillan. Lasse o Micke har inte träffat varandra på snart 1,5 år så det är verkligen dags att dom gör det nu. Är glad att han följer med upp :-) Kommer bli kul att ha dom här o jag får försöka vila lite då o då o låta andra göra saker, det är svårt då jag vill att alla ska kunna må bra. Då alla andra mår bra så kan jag slappna av. Nä nu ska sätta mig i soffan, känner mig inte riktigt kry idag :-( Är kanske en förkylning på gång :-(

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar