tisdag 1 mars 2011

Trött


Vet inte varför men jag har haft svårt att sova dom senaste nätterna, jag har inte sovit så där djupt som jag brukar o jag vaknar ofta o måste ändra ställning :-/ Känner mig trött mest hela tiden men jag tänker inte ge upp för det! Jag tänker pyssla om mina älsklingar ändå precis som jag brukar göra! Idag så har Micke ont i huvet o då sa jag till han att han skulle ligga kvar o sova så tog jag lillan o mata henne o nu ligger hon o "pratar" med tv:n på sitt eget lilla vis :-)
Tur jag har mina böcker så jag kan ta o läsa då jag inte kan sova, har snart hunnit igenom 3 böcker på bara något dygn, är bra att kunna koncentrera sig på något annat en stund så man inte ligger o tänker på att man inte kan sova hela tiden :-/

Nä nu ska jag ta mig till soffan o se om jag kan vila lite innan det är dags för lillans nästa matning, går det inte så kan jag alltid läsa eller titta på tv :-)

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar