lördag 26 mars 2011

26 Mars 2011


Har åkt på ryggskott :-( Kan knappt göra nå utan att det skär i ryggen :-/ Får mest bara ligga eller stå o helst inte sitta, lite går bra men gärna så lite som möjligt då man belastar ryggen fel då. Jag känner mig så taskig mot Micke som får göra allt med lillan nu, i morse såg jag att han var riktigt trött o hade ont i ryggen han med men han sa inget o steg upp o mata lillan ändå :_/ Han är guld värd men han gör mer än han borde ibland, även han har rätt att vila o ta det lugnt.

Passar på att mysa med lillan så mycket jag kan då jag ligger i soffan dels så att Micke får en liten paus o sen är lillan så otroligt mysig att ligga o mysa med :-) I morse så låg jag med henne i säkert en timme o bara myste, min lilla dotter som jag har burit inom mig o skapat i 9 månader o lyckats föda fram. Nu då jag vet att jag klarar av det så vet jag att jag klarar av allt! Även detta ryggskott, även om det är jobbigt just nu så kommer det bli bättre :-)

Nä nu måste jag lägga mig o vila igen men ha det bra alla :-)
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar