söndag 20 mars 2011

20 Mars 2011


Mycket på en gång nu som ska fixas o som jag har att tänka på o oroa mig för så jag bara vill sätta mig ner i nåt hörn o gråta :-( Men det kan jag ju inte göra så jag biter ihop o kämpar på så gott jag kan. Jag tror att det kommer att lugna ner sig en hel del då vissa av dom saker som jag bär på nu kommer att ge besked nu inom dom närmsta veckorna/månaderna. Får jag bra besked på dom så kommer jag att kunna slappna av mer o kunna bli mig själv igen. Som det är nu så har jag börjat hamna i dom gamla banorna som den sommaren då jag gick in i väggen o frivilligt la in mig för att jag inte orkade nå mer. Så varken vill jag eller tänker jag INTE låta det gå nu, jag har inte tid med att låta det ske o jag vill inte heller att det ska bli så. Men det kommer att ordna sig med tiden, får hålla ut så länge bara...

Har hittar en butik inne i stan som säljer billiga ramar så jag tänkte köpa några o fixa till lite små överraskningar till mormor o farmor mm med små saker från lillan som jag kan tänka mig att dom vill ha. Jag vill då ha en sån själv också så jag ska fixa det snart nu medans hon ännu är ganska liten o det blir gulligt av det :-) Dom hade mycket fina saker i den affären o jag tror man skulle kunna hitta mycket små skatter där om man bara tog sig tid o kollade runt lite :-)

Imorgon blir en stressig dag men det kommer att bli mycket gjort på en gång som jag har skjutit upp att göra ett tag men det är bra att det blir gjort nu. Bara jag inte glömmer av något jag ska göra :-/ Får skriva en liten kom ihåg lista så jag kommer ihåg allt. Ska bland annat in till Cubus o byta en body som jag köpte åt lillan men som en av tryck knapparna lossnade första gången o det är lite dåligt :-/ Speciellt då det är en av dom första nya rosa som jag unnat att köpa till lillan. Vi har inte så gott om pengar nu fram över o då jag väl unnar mig att köpa nåt åt lillan så håller det inte mer än en gång :-/ Har fått erbjudande att fara o köpa lite mer begagnade kläder av en som vi köpte av tidigare men just nu får det vänta, vi har inte råd o vi behöver pengarna till annat men det kommer fler tillfällen. Lillan har ju en del kläder som är för stora än så länge så hon har ju lite att växa i :-)



Avslutar dagens inlägg med en bild av Angelina :-) Hon är min ängel, min goa lilla tös o jag kommer att göra allt för att hon ska må så pass bra som hon kan hela hennes liv. Hon ligger just nu o sover o är så söt så :-) Kan inte titta mig mätt på henne *l* Älskar min lilla dotter Angelina :-)

/Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar