tisdag 5 april 2011

5 April 2011


Idag har det varit en sån där dag då jag har känt mig allmänt trött o lite "borta" i både kropp o huvud men det är inte så konstigt med tanke på att det i ryggen tar en hel del ork o styrka från kroppen så det är inte konstigt jag känner mig mer trött i kroppen nu, speciellt som det inte går att slappna av i nån viss ställning nån längre stund utan att det gör ont o värker :-/ Har nu gått med det här i ryggen i snart två veckor o visst känner jag att det blir lite bättre ju mer dagarna går men det är så jobbigt då det värker så pass att jag inte kan lyfta upp lillan o sköta om henne eller sitta o mysa o mata henne :-/ Visst det tar tid då jag har början till disk bråck, jag vet att ryggen måste vila för att kunna läka som den ska men det är svårt då man har så mycket man vill göra både här hemma o med älsklingen ;-) Längtar tills det att ryggen blir något bättre så att jag kan göra lite mer o röra mig lite mer utan att det ska göra ont. Då har jag en sak som jag tänker göra o det vet inte Micke om men han har inge val utan han får allt stå ut med det ;-)

Ska börja på vatten gympa på torsdag med mamma, är ett bra sätt att träna hela kroppen i varmt vatten, fick en plats där i den gruppen i rätans tid nu då jag behöver träna ryggen också. Tur i oturen kan man säga :-D Ser fram emot att få röra på kroppen lite nu o kunna träna den med hjälp av en sjuk gymnast som vet hur man ska göra för att få bästa resultat :-)



Nä nu får jag allt ta o sätt-lägga mig i soffan igen innan det börjar värka allt för mycket igen. Lillan verkar va lite extra trött o hängig dom sista dagarna nu så vi får se om hon blir sämre eller om det vänder (Vilket jag hoppas att det kommer att göra) Jag hoppas att hon inte har ärvt mina lungor :-S Då kommer hon få det kämpigt :-/ Så dåliga som mina lungor blir då jag blir förkyld så hoppas jag att hon får slippa det. Min lilla gumma *love*

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar