lördag 23 april 2011

23 April 2011


Har inte haft orken att sitta o skriva nån blogg på sista tiden dels för att ryggen har varit skit o gjort ont mest hela tiden men sen så har det varit så pass mycket annat också som har hänt. Mickes mamma o hennes man plus Mickes bror var upp o sen tre veckor efter så kom Mickes pappa o hans fru upp o det var ju strax innan dom kom som jag fick diskbråket i ryggen. Sen dagen innan dom skulle fara hem så var jag in på Willys i skellefteå o "slog" upp det i ryggen som hade hunnit läka igen :-/ Tur att jag inte gjorde som jag först hade tänkt göra o lägga mig ner på golvet där på willys, men då hade jag aldrig lyckats ta mig upp för egen maskin :-( Jag hoppas nu att jag kan få ordning på ryggen o att den kan läka så jag kan orka med att göra saker som vanligt igen. Är VERKLIGEN less på att ha ont nu!!!

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar