måndag 21 februari 2011

Smärta


Har haft det jobbigt nu sista dagarna med värken då den bara verkar bli värre o värre :-( Jag har så pass ont vissa stunder så jag bara sitter o skakar :-( Jag var iväg idag o tog en del prover för att se om jag kanske har nån infektion i kroppen o lederna som gör att det blir värre. Jag hoppas dom hittar nå så jag kan få den hjälp jag behöver o få lite ordning på den här otroligt jobbiga värken :-(

Min lilla gumma Leia fyllde 11 år igår :-) Tiden har verkligen gått fort. Jag har haft henne sen det att hon var ca 1,5 år så vi har hängt ihop länge hon o jag :-) En tråkig sak är att på sista tiden så har jag börjat se att hon verkligen håller på att bli gammal. Hon ser sämre o ryggen håller på att bli mer o mer "krökt", sen tror jag att hon också har värk i sina leder o höfter då hon rör sig ganska stelt :-/ Får se hur länge hon kommer att orka med, jag kommer INTE att låta henne lida om det skulle hända nå men jisses vad tungt o ledsamt det kommer bli om det skulle bli så att jag får säga adjö till henne :-( Det kommer bli så OTROLIGT tomt efter henne :'-(

Lägger in 3 bilder på lillan som vi har lyckats ta där hon skrattar :-)
Hon är min goa sötnos o solstråle :-)

Dom två första tog pappa Micke då hon ser sig själv i spegeln :-) Hon blir alltid så glad då hon ser sig själv i den :-)



Den här sista bilden tog min syster Moa då hon passade lillan en gång :-)


Väntar på Micke som är ute o hämtar hem mat, ska se till o äta sen får jag se om jag inte tar ett varmt bad så kanske det hjälper till att lindra lite i lederna. Ska skicka ett paket med lite saker som dels jag o mamma har gjort till en viss person som snart kommer att få sitt andra barn. Jag hoppas att det kommer att passa nu :-) Vi har valt att göra det i passande blå färg då dom nu kommer att få en liten son :-) Tindra kommer vara en stolt stora syster :-)

Nä nu blir det soffan för min del...Ha det /Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar