lördag 26 februari 2011

Jag är någorlunda tillbaka


Lägger ut den här bilden på mig o lillan, tycker det är en så fin bild o jag blir varm i hjärtat då jag ser på den :-) Hon är min lilla tjej o det är så härligt att se henne lysa upp o le då hon ser en. Man känner verkligen i hjärtat att hon tycker om en o det är en skön känsla :-) Hon tycker om sin mamma *ler stolt*

Har bytt den nya medicinen mot den gamla o det har blivit mycket bättre i lederna nu, Det dunkar inte lika mycket o jag kan slappna av mera. Jag har inte vaknat lika mycket under natten o haft dom där kall svettningarna som jag har haft i flera nätter nu :-/ Det var mest troligen att det var en hel del biverkningar av den nya medicinen som jag hade råkat ut för :-( Ska prata med min läkare om att gå tillbaka till den gamla, så pass ont är det inte värt att gå o ha :-/

Mammas lilla tjej *LOVE*


Bevis på att vi har haft lite plusgrader idag :-) Fast det gick upp emot 4 plus idag så lite mer än det på bilden har vi haft :-) Ska bli skönt då all snö börjar töa bort o man kan se marken igen :-D

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar