onsdag 23 februari 2011

Ont


Idag är en sån dag då jag har så pass ont att jag knappt kan böja knäna eller gå :-( Jag är övertygad om att jag har nån inflammation i lederna som man kan få ibland med den här sjukdomen men med min otur så kommer det säkert inte att synas på dom tester som jag var o tog i måndags :-( Micke säger att jag ligger o kall svettas under nätterna men jag är så pass trött då så jag minns inte mycket då jag har svårt att vakna till riktigt :-/ Då jag väl hör av mig till läkaren så känns det som att dom inte tror på mig, känns som att dom tror jag tycker det är kul o gå o äta alla dom här starka medicinerna :-/ Jag vet att man kan bli beroende av dom då dom är beroende fram kallande men va fan ska jag göra då jag har så pass ont att jag bara skakar? Har bett att få en remiss skickad till smärt rehab i Umeå, har varit där en gång tidigare o dom håller på med sånt här varje dag så dom tog mina symtom på fullt allvar o var inte emot att skriva ut mediciner åt mig. Jag hoppas bara att jag får komma dit snart nu o att dom verkligen KAN hjälpa mig även den här gången. Orkar ju knappt hålla i Angelina så som jag vill :-( Det är det jobbigaste att inte kunna göra det som jag vill :-( Blir det inte bättre så funderar jag på att åka in till akuten men jag vet att dom bara kommer säga att jag ska vända mig till min vanliga läkare o så har man fått sitta där i flera timmar o får träffa en läkare 5 min :-/ Känns inte riktigt värt det...Vete asen hur jag ska göra egentligen :-(

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar