söndag 27 februari 2011

Angelina 4 månader

Lillan så söt o liten då hon föddes :-)

Idag blir vår lilla tjej 4 månader :-) Tiden har verkligen gått fort o hon har vuxit otroligt mycket på bara den här tiden. Hon har blivit riktigt stadig i nacken o hon är på gång att snart försöka sig på att krypa, det syns då hon ligger på mage. Hon har bara inte riktigt kommit på ur hon ska göra ännu men det kommer *l*

Här är hon ca 3 månader o 2 veckor o nu då jag tittar på kort av henne under dom här månaderna som gått så ser jag hur pass mycket hon verkligen har vuxit o hunnit i sin utveckling. Snart kommer hon väl att börja springa omkring o busa så vi får fullt upp *l* Men jag kommer att njuta av varje sekund av det, hon är så fin o underbar min lilla tjej :-)

Micke håller sin lilla dotter för första gången :-)

Den första bilden på oss 3 tillsammans :-) Jag har nog inte riktigt fattat ännu att jag har fött en liten dotter o att jag har blivit mamma. Trött o slut men oj så glad jag var där :-)

Ligger ofta med lillan så här o bara myser, blir aldrig less på det. Hon är min lilla tjej o hon är en otrolig gåva som jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva. Nu med Micke har jag fått uppleva mycket fint o nu har jag fått äran att uppleva hur det är att vara mamma o jag njuter av att vara det varje sekund :-) Jag skulle utan att tveka gå igenom det igen o få fler barn :-)

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar