torsdag 10 februari 2011

Love


Även om jag har problem med värk o svullna leder nu då det är så pass kallt så har jag ändå saker här i livet som får mig att må bra o bli alldeles varm i hjärtat. Jag har en underbar familj med en mamma o en pappa som ställer upp då man behöver hjälp oftast också då dom själva inte kanske orkar. Sen har jag två syskon som finns där om man behöver hjälp med nå. Sen har jag ju min egna lilla familj med min sambo o dotter. Dom betyder allt för mig o det är dom som får allt det negativa att vara värt att gå igenom. Det är värt det då jag får dela mina dagar o mitt liv med dom. Varje dag är det något som får mig att skratta o bli glad av o som gör att jag känner mig varm i hjärtat :-) Alla har vi något som tynger oss eller som vi tycker är jobbigt då är det bra att man har något som förgyller livet för en :-)

Lillan hon växer som hon ska o hon blir starkare o starkare i naken för varje dag som går. Nu kan hon sitta upp med någorlunda stark nacke nästan helt ensam, man behöver bara hålla i henne i armarna så att hon får lite stöd :-) Ligger hon på mage så böjer hon gärna upp huvet o tittar sig omkring med ett stort leende :-) Det märks att hon är intresserad av det som finns omkring henne o hon skrattar o ler så sött då hon ser sig själv i spegeln. Jag blir alldeles varm i hjärtat då jag ser det. Min lilla tjej är så söt o fin, den finaste som finns :-)

Nä nu ska jag gå o kolla alla spelen på Facebook som jag håller på med innan det är dags att sätta sig i soffan igen o vila lite. Ha det gott :-)

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar