måndag 14 februari 2011

Mammas tös



Var på besök hos mamma o pappa härom dagen o då lyckades vi ta ett kort på lillan då hon skrattade :-) Hon skrattar nästan hela tiden men så fort man tar fram kameran så slutar hon :-/ Så det är kul att jag hinner få med det då o då på kort :-) Vi har en glad liten dotter :-) Det värmer i hjärtat varje gång jag ser henne skratta, då vet jag att hon är glad o att jag gör något rätt i alla fall. Visst jag vet att jag gör mycket rätt men det känns extra bra då jag ser min lilla dotter skratta o vara glad :-)



Hittade en liten mössa bland hennes kläder som jag tycker att hon blev riktigt söt i :-)
Hon hade den på sig sen under resten av kvällen tills det att hon somnade i sittern.
Hon blir starkare o starkare i naken nu för varje dag som går o man kan verkligen se hur hon utvecklas mer o mer för varje dag som går.Jag väntar bara på att hon ska komma på hur det är man gör då man kryper *l* Då kommer jag få hålla koll på henne så hon inte far till katt lådan o tester på att äta lite från den :-/ Men jag håller gärna koll på henne medans hon utforskar sig fram både här hemma o ute i stora världen :-)

Jag har ännu inte riktigt fattat att jag har fått min högsta dröm uppfylld, att jag verkligen är mamma till en liten tös på snart 4 månader. Då jag får en sån där aha upplevelse o "kommer på" det så blir jag alldeles varm i hjärtat o kan inte sluta le :-) Hon är min lilla prinsessa o jag kommer att göra ALLT för henne. Hon är min nummer ett o det kommer hon alltid att vara hur många barn jag må få. Det var hon som kom först o jag kommer alltid att älska henne :-)

Nä nu ska jag ta o krama om min lilla dotter extra mycket :-)
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar