fredag 11 februari 2011

My darlings



Idag var vi en sväng till mamma o pappa o hälsade på, mamma behövde lite hjälp med att flytta dvd spelaren till sovrummet så hon kunde titta på film där om hon hade svårt att sova om nätterna. Jag hoppas att hon kan sova om nätterna men jag vet att hon har lite svårt med det precis som jag har ibland o då är det skönt att kunna se på nån film om det inte är nå bra på tv:n.
Dom har en del bekymmer just nu med deras tak som det har blivit vatten skada på så det rinner in på vissa ställen så det ser ut som att taket kommer att rasa in när som helst :-( Jag önskar verkligen att jag kunde hjälpa dom med att få till det plus en hel del andra saker också så att dom har ett bra hus att bo i, ett hus som dom inte kan bli sjuka av eller som dom inte behöver sitta o frysa i :-/ Önskar att jag hade mer pengar än man har, får ta o börja köpa mig en lott då o då o se om man kanske inte kan ha lite tur i alla fall.

Micke pratar med sin mamma i telefonen just nu, dom ska snart om nån vecka komma upp o hälsa på en sväng :-) Dom vill ju så gärna se lillan o det är riktigt trevligt då dom kommer :-)
Ska bli kul o se deras reaktion då dom får träffa lilla Angelina för första gången :-) Så söt o go som hon är så vet jag att dom kommer att smälta direkt då dom ser henne :-)

Nu ska jag sätta mig i soffan o sticka lite medans vi tittar på tv, får se hur det kommer bli sen inatt då jag ska testa att ta en inflammations hämmande tablett som hjälpte till att få bort värken i lederna igår natt. Jag hoppas verkligen att det kommer att hjälpa så att jag kan få sova någorlunda bra en hel natt igenom o inte ligga vaken med värk som jag annars gör ibland...

Ha det bra /Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar