onsdag 25 maj 2011

Tråkiga nyheter :'-(

Jag har upptäckt att Leia inte mått så bra den sista tiden o hon har börjat få knölar som växer fort fler lär det nog bli också. Ringde veterinären idag o hon tyckte att det lät som att det var lymfkörtels cancer med tanke på vars knölarna sitter o att dom verkar växa så pass fort som dom gör. Då vi klippte Leia för ca 2-3 veckor sen då hade hon inga såna knölar o nu har hon tre stycken o dom växer fort. En av dom kan man nu se då hon står upp. Den sitter just bakom frambenen, jag hoppas bara att hon inte har ont :'-( Vill inte att min gumma ska lida i onödan o om hon verkar må sämre o få ont då kommer jag att åka in med henne direkt o låta henne somna in. Jag hade hoppats på att hon skulle ha fått en fin sista sommar men nu får vi se hur pass lång tid hon kommer att orka med :'-( Vi tar det dag för dag o ser hur det blir....



Avslutar dagens inlägg med en bild av Angelina som sitter o "spelar" Angry bird på datorn :-) Hon satt o bankade på tangenterna o hon lyckades på något sätt få igång det spelet o hon gillar melodin till det spelet så hon tyckte det var riktigt roligt :-) Får väl se till att skaffa henne en liten spel dator som hon kan leka med då hon blir lite äldre :-)

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar