söndag 15 maj 2011

15 Maj 2011


Så himla irriterad jag blir :-S Satt o skrev ett långt inlägg för bara nån dag sen o då har bloggen haft nå strul så det blev inte alls publicerat som det först stog :-s Det är så irriterande att det ska hända så då man har suttit o skrivit en bra stund o så försvinner det bara :-/ Men men det lönch inte att haka upp sig på det. Finns mycket annat som tar min tid, som min lilla dotter Angelina som ligger i sittern o klappar i händerna o "pratar" för sig själv. Har hänt nån gång nu på morgonen att hon sagt "mamma" :-) Hon vet inte vad det betyder än men det är det ord som jag upprepar mest med henne så hon härmar mig :-)



Håller på att fundera på en framtida tatuering som jag vill skaffa, har inte riktigt hittat det motivet som jag vill ha så jag avvaktar till jag hittat det. Vill ha nån som jag verkligen vill ha o inte nån som bara någorlunda är som den :-/ Jag ska ju ha den på min kropp för resten av livet så ,då vill jag vara säker. Nästa tatuering jag ska göra så snart jag kan nu är en stjärna strax under vänster nyckelben o ha lillans namn o födelsenummer runt om den. Vet vem jag ska gå o göra den hos också men som vanligt så behövs det ju pengar men det kommer så det dröjer säkert inte så länge till innan jag kan göra den :-) Man ska ju tänka positivt :-)



Åt surströmming för första gången nu i år i fredags o jisses så gott det var :-) Var med familjen o tre andra lite små tokiga men trevliga tjejer från Sörbigatan :-) Det blev en riktigt rolig kväll med både trevligt sällskap o god mat. Lillan hade också riktigt kul, var ju många som hon kunde prata med o busa med :-) Hon somnade ganska fort den kvällen, var helt slut lillan. Hände ju en hel del för henne den dagen :-) Jag hoppas att det inte kommer dröja lika länge nu innan nästa gång vi äter det, jag har en känsla av att det inte kommer dröjer så värst länge :-D

Nä nu ska jag sätta mig o pyssla lite o se vad lillan kan tänkas hitta på :-)

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar