onsdag 11 maj 2011

11 Maj 2011


Har för första gången på länge nu kunnat sova riktigt bra, vi la oss lite tidigt för jag hade så ont o va så trött i kroppen. Vi somnade inte direkt utan låg o sov på tv o bara slappnade av. Jag somnade till slut o var bered på att jag snart skulle vakna igen vid 03:00 igen som vanligt men nu sovde jag fram tills klockan var 06:00 :-) Jag somnade till o med om en liten stund efter det att jag hade matat lillan :-) Började med att ta Atrox igår o jag känner redan av en skillnad i lederna men jag vill testa den i ett tag till innan jag hurrar.

Fick i måndags veta (på min födelsedag till o med!) att jag inte fick förlängning på aktivitets ersättningen :-/ Men jag tar nya tag o ber alla dom som jag nu går hos att skriva intyg så ska jag ge mig på att överklaga det beslutet. Bara för att jag mår lite bättre så anser dom att jag kan jobba o inte alls behöver det. Men dom jag har träffat hittills dom verkar hålla med mig att just nu kan jag inte jobba men nån dag i framtiden så är mitt mål att jag kommer kunna jobba. Går det för fort blir det bara pannkaka av det men tar jag det i lugn takt o får lite mer ordning på värken så känner jag mer o mer att jag faktiskt kommer att klara av det o att det inte bara kommer att bli ett misslyckande som det alltid annars har blivit för mig :-/

Håller på att bygga min egna hemsida :-) Den är inte riktigt klar än o det kommer att bli en del ändringar o uppdateringar allteftersom tiden går :-)
Adressen till den sidan för den som vill kika på den är:


Kom gärna med ide'er o tips på vad jag kan lägga in på den :-)

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar