lördag 15 maj 2010

Soliga dagar :)


Vaknade i fredags med att det gjorde så otroligt ont i en tand, så fort jag bara nuddade den så gjorde det så ont att jag var tvungen att stöna högt :( Fick ringa in akut till tandläkaren o fick en tid samma dag, dock inne i stan då det var stängt här i Kåge men det gjorde inget, han jag fick tid hos må ha varit ung men han var riktigt duktig på dels att ta det lugnt o försiktigt o han bedövade direkt då han såg hur pass ont jag hade det. Det visade sig att tanden var död o infekterade så han fick öppna o tömma den, nu efter ett dygn så gör det knappt ont längre så jag kan slappna av igen o bara leva livet igen :)

Solen har skinit riktigt starkt nu i två dagar o jag hoppas att det kommer att hålla i sig i ett bra tag till, är less på att det ska vara kallt o blåsigt nu! Nu är det på tiden att vi får lite sol o värme också :) Passar också bra nu då Ywonne o Bosse är på väg att komma upp, dom sitter på tåget nu o är framme här imorgon nån gång runt 08:00 på morgonen :) Det ska bli trevligt att träffa dom, Bosse jag jag ju träffat en gång tidigare men inte Ywonne men det kommer säkert att gå bra :)

Idag kom vi in i vecka 16 också :) 4 veckor kvar o sen så är vi halvvägs igenom :) Tiden känns som att den verkligen har sprungit iväg riktigt fort sista tiden, snart har man sommar "lov" också från praktiken, får se vad man kan tänkas hitta på då? Jag o Micke kanske far ner en sväng till Jönköping i sommar då hans pappa kommer upp. Vi vet inte riktigt ännu hur det blir med det men det får vi se :)

Nä nu ska gå o göra Micke sällskap i soffan o mysa lite med han ;)

Ha det bra alla som läser detta :)
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar