tisdag 11 maj 2010

Dessa hormoner :S


Känner av hormonerna mer o mer om dagarna nu, kan få lust till att gråta helt utan anledning vissa stunder :( Har svårt att släppa fram det då för jag tycker inte att jag har något att gråta för så varför göra det alls? Jag har en underbar sambo o fästman som jag älskar mer än något annat <3 Vi håller på att bilda vår egen lilla familj :) Vi har vår lägenhet o våra djur, sen har vi resten av våra familjer så varför gråta egentligen? Det kanske släpper ut en massa konstiga känslor som trycker på? Får se om o när jag släpper ut det...

Nu på Lördag så är vi inne i vecka 16, tiden verkar flyga fram nu tycker jag som att det känns. Inte alls länge kvar nu innan vi ska fara o göra vårat första ultraljud :) Det ska bli riktigt spännande att få fara på det, lite synd bara att man får göra det en gång under graviditeten :/ Men med tanke på att jag har gjort min operation så kan dom inte mäta livmodern från utsidan för att se att barnet växer som det ska så jag ska få fara på några extra ultraljud o se så allt går som det ska. Inte mig emot :) Snart har vi en liten bild att visa upp på den lilla :)

På söndag kommer Mickes mamma o Bosse upp o hälsar på, det ska bli kul o träffa dom. Bosse har jag träffat en gång redan o nu är det dags att träffa svärmor också :) Kommer att bli en trevlig vecka då dom är här, synd bara att dom hinner fara hem innan vi vet vad det blir för kön på den lilla, jag kan tänka mig att dom gärna hade velat veta det, men det kommer dom att få veta senare :)

Nä nu ska jag ta o försöka göra något, kanske gå ut med Leia en liten sväng...om jag nu kan få upp henne ur soffan vill säga *s*

Ha det bra alla som läser detta :)
/Mia

1 kommentar:

  1. Vad spännande med ultraljud! Hoppas allt är bra med er!

    Många kramar från Jessi, M & lilla W

    SvaraRadera