fredag 7 maj 2010

Helg :)


Ja så var det fredag igen o helgen ligger framför mig :) Ser fram emot att få spendera hela dagarna med Micke :) Känns lite ensamt då han är på jobbet om dagarna men det tar vi igen på kvällarna då han kommer hem *ler* Imorgon bär det av en sväng in till stan, jag hoppas att det är bättre väder nu de3nna gången än det var sist, då var det ganska blåsigt o kallt :s Inte alls så kul att vara ute utan jacka då får se om jag tar med den denna gången eller om jag chansar o far utan? Får se hur vädret är imorgon då jag vaknar.

Tänkte jag skulle passa på att säga Grattis här till Emma i Södertälje :) Jag hoppas att du får en riktigt fin födelsedag med fint väder o trevligt sällskap :) Hade jag bott närmare hade jag gärna kommit o grattat dig personligen men det får bli en annan gång i framtiden. Grattis gumman *krama om*

Imorgon så är vi i vecka 15 :) Tycker att tiden går riktigt fort nu, känns om att dagarna bara flyger fram. I början tyckte jag det gick mer sakta o nu så flyger tiden fram. Har börjat se att magen växer lite men jag har en hel del lös hud efter all vikt som jag har tappat så det syns inte så mycket men jag tycker att det börjar synas lite nu :) Ser fram emot då vi ska o göra ultraljudet nummer 1 o få se vår lilla bebis för första gången :) Kommer kännas mer riktigt då att det verkligen är en liten en inne i magen, då får man ju "se" den också o få en bild med sig hem som man kan titta på :)

Nä nu ska jag ta o diska undan lite innan det är dags att gå o möta Micke :) Senare ikväll får jag se om jag kanske bakar nougat rutor till på söndag som jag hade tänkt göra men inte riktigt orkat med idag....

Ha det bra alla :)
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar