måndag 24 maj 2010

Molnigt o regn i luften :(


Vaknade till ett lite kallare väder, det ser ut att bli regn idag. Visst är det skönt att naturen får lite den med o att det inte bara är så otroligt varmt som det har varit nu sista veckan men visst saknar man värmen det gör man ju. Det får bli att ta på sig lite mer o hoppas att det kommer bli varmare väder snart igen :)

Har på senaste tiden nu blivit mer o mer stel i höfterna, att gå i trappor det tar lång tid att ta sig upp till toppen. Svanskotan har börjat värka dom senaste dagarna så jag får vara försiktig då jag sätter mig ner men det är allt värt det :) Jag får ju något fint i slutändan så då har jag det gärna så här ett tag :) Jag får hoppas att dom på utsikten fattar om jag säger till att jag inte orkar mer just nu utan måste få ta en paus. Dom har haft svårt att lyssna tidigare så jag får se hur det kommer att gå den här gången :S

I lördags åkte Ywonne o Bosse hem, det har varit otroligt kul att ha dom här o det är lite tråkigt att vinka av dom men det ska bli skönt att komma tillbaka in i dom vardags rutiner man har o bara få leva som vanligt lite också. Har ju ett ultraljud att se fram emot nu om en vecka :) Då hoppas jag att vi också kommer att få veta om det är en liten pojke eller flicka vi kommer att få :) Det får vi se på måndag :)

Nä nu ska jag iväg till praktiken men ha det bra så länge :)

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar