torsdag 1 april 2010

Början av 9:e veckan

Är idag i början av vecka 9 o jag har ännu inte riktigt börjat fatta att det är ett litet liv som växer inom mig...Tänk att jag ska få ett litet barn o bli mamma om bara några månader :)

Tampas med illamåendet o kraftig yrsel varje dag nu, men det håller på att så sakta ändra på sig o bli bättre, hoppas att det kommer att försvinna helt sen så att jag kan börja fungera normalt igen o njuta mer av att vara gravid :)

Jag o min sambo har delade meningar av vad vi tror att det kommer att bli, jag har en stark känsla av att det kommer att bli en liten flicka o han tror på en pojke *l* Vi får se fram över vem av oss som har rätt :)

Den lilla är stor som ett hallon nu o allt ser bra ut enligt alla dom tester dom har tagit i förra veckan. Ska in o prata med en läkare mer den 21 april med tanke på den operation jag har gjort, får inte i mig så mycket mat nu direkt då illamåendet håller i sig o det känns bra att dom håller lite extra koll på det där. Behöver tydligen inte äta så mycket med extra folcyra då jag hade bra i mägnd redan med det :)

Nä nu ska jag ta o se om jag inte kan försöka få i mig lite till frukost ialla fall...skriver mer senare :)

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar