onsdag 28 april 2010

En bokserie jag rekomenderar :)


Håller på att läsa en bokserie på 26 delar som jag slukar ca 2 böcker per dag nu :)
Serien heter "Malin på granlunda" o är skriven av Anna-Lise Boge.
Man får följa med kvinnan Malin genom hennes liv, genom glädje o sorg o precis som med "Isfolket" så är det som att jag ser allt hända framför mig som om jag vore där, men så blir det ju då jag läser någon riktigt bra bok :)

Babyn håller på att röra på sig lite tror jag allt, har små kramper i livmodern som jag gissar på att det kan va den lilla som provar att röra lite på sig. Läste att den lilla kan röra på armarna nu o vrida på sig en del. Jag tror det är det som jag känner av som kramper då babyn provar på att röra sig lite runt i livmodern :) Undra hur det kommer att kännas då babyn verkligen börjar att röra på sig mer mot slutet *l*

Har en del problem med hormoner som går upp i ner just nu, det kan hända att jag bara börjar gråta helt utan anledning. Egentligen finns det inte någon anledning för mig att gråta då jag har det så pass bra som jag har det men det är skönt att bara släppa taget o pysa ut lite. Är så rädd att Micke ska tro att det är han som har gjort något :( Han gör mer än han kan ana för mig o han får mig glad varje dag som jag får vakna brevid han o möta hans leende :) Även om jag brukar vakna före han o ligga o titta på han då han sover *l* Han tror mig inte men han är så söt då han sover :)

Snart går vi in i Vecka 14 o nu tycker jag att det känns som att veckorna bara flyger fram i snabb takt. Om två veckor så kommer Mickes mamma o Bosse på besök, ska bli kul o träffa dom :)

Nä nu måste jag ut en sväng med en liten dam som behöver ut (Bella) Men ha det bra alla som läser det här så skriver jag mer senare :)

Mvh Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar