onsdag 14 april 2010

11 Veckor

Då är vi inne i vecka 11 :) Tiden går verkligen fort ibland, speciellt då man inte alls tänker på det. Fick höra av mamma idag att det allt syns en liten bula på magen nu :)
Det börjar nu kännas mer o mer verkligt att det faktiskt är en liten varelse där inne i magen som växer sig starkare o starkare för varje dag :)

Solen skiner mer o mer ute nu för varje dag o snön smälter bort riktigt fort nu, snart så kommer vi inte ha nån snö alls kvar, härligt :) då kan man börja vara ute mer o bara promenera utan att frysa. Kommer bli skönt då man kan gå ute i bara kortärmat igen :)

Ska överaska älsklingen med att beställa ett nytt täcke till han, det han har nu håller på att falla i bitar o det ser ut att vara på tok för kort också. Min älskling ska inte behöva frysa om nätterna, även om han nu säger att han inte gör det men jag tänker inte ta några risker :)
Pappan till mitt barn ska må så pass bra som det bara går *ler stort*

Nä nu ska jag ta o sätta mig o sticka lite en stund till innan Micke kommer hem :)
Ha det bra alla :)
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar