torsdag 29 april 2010

Väntar...


Sitter o väntar på att dom ska ringa tillbaka från BM, har den senaste tiden börjat få att både armar/händer o ben domnar bort om nätterna då jag ska sova, det spelar ingen roll hur jag ligger jag vaknar ändå upp med kramp o smärta i händer o ben :(
Gissar på att det är något bak i ryggen som ligger o klämmer men det känns bra att ringa in o prata med nån om det i alla fall.

Tänkte ge mig på ett nytt pussel idag :) Det förra som jag o Micke började lägga blev snabbt klart o jag tycker det är ro fyllt att sitta o pyssla med det då o då :) Men ibland så har jag allt lust att slänga alla bitarna så långt det bara går....speciellt som då vi skulle börja med ett pussel o det fattades kantbitar :S Sånt är aldrig kul, man vill ju att saker ska vara kompletta då man köper dom!

Köpte i föra veckan en sak till bebisen, det första av många klädes plagg som vi säkert kommer att köpa :) Vi vet ju inte könet på den lilla ännu men jag kunde inte låta bli, den går att använda till båda o var på nedsatt pris också :)

Ska överaska Micke idag med att ha middagen klar tills det att han kommer hem :)
Var ett tag sen som jag gjorde det nu o jag tycker om att överaska min älskling :)
Gör det lite då o då, speciellt då han minst anar det *l*

Ha en bra dag alla som läser detta :)
Mvh Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar