fredag 23 april 2010

Nu du :)


Nu börjar jag känna mer o mer att magen växer sig större o större för varje dag som går, det kanske inte är så stor skillnad men jag märker allt av den :) Det känns mer verkligt nu på något sätt att det är en liten bebis som växer inom mig. Har fått igen illamåendet en del nu, men det tror jag beror på dom nya mediciner jag får ta nu. Har bytt ut järnet mot en annan tablett som inte smakar lika illa men som får mig att må lite illa en stund efter att jag har tagit den. Får kanske inte i mig riktigt så mycket som jag borde varje dag men jag gör mitt bästa o äter lite o ofta, kan inte göra mycket annat då det säger stop i magen :/

Idag är det fredag o då blir det att grilla med familjen :) Brorsan kommer att komma han med så hela familjen kommer att vara samlade :) Kommer att bli en riktigt trevlig eftermiddag :)
Jag hoppas bara att vi kan få lite värmande sol tills dess vi ska sätta igång o grilla men den har värmt riktigt bra i flera dagar nu så det kommer den säkert att göra även idag :)

Känner mig yr i trög i skallen idag så jag kommer vara hemma från praktiken, vill egentligen inte det men jag vill inte riskera att ramla ihop där :/ Gruvar mig för vad dom på utsikten kommer att säga om att jag är borta en del....men för fanken jag kan ju inte rå för att jag mår dåligt nu...det är ju något som är helt normalt då man är gravid ju!

Nä nu ska jag krypa ner i soffan o läsa lite o messa med älsklingen samtidigt :) Är ju fredag idag så jag får ha han hemma sen hela helgen :) Han o jag ska fara en sväng in till stan imorgon o både fira lite saker o unna oss en del. Ska försöka få han till att köpa sig några nya byxor också...hur det nu kommer att gå :-D

Ha det bra alla som läser detta :)
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar