tisdag 6 april 2010

Mår riktigt bra idag :)

Idag har jag en dag då jag mår riktigt bra :)
Det känns som att det var riktigt länge sen nu då jag hade en sån här dag då jag inte mådde illa o hade någon yrsel. Men det börjar ju närma sig vecka 10 nu (imorgon) så det är väl dags att det ska stabilisera sig o börja försvinna den delen ialla fall :) Jag ser fram emot att kunna må så pass bra att jag orkar fara på praktiken varje vecka som jag ska o att jag ändå inte kommer att vara döds trött efter den då jag kommer hem igen. Vill ju umgås med älsklingen också om kvällarna o inte bara vara tråkig o somna i soffan direkt efter middagen :/

Har lilla Bella här på besök idag då syrran inte riktigt mår så pass bra, hon är så gullig o full av spring den lilla damen :) Fattar inte riktigt vart hon får all energi ifrån, hon springer som en galning ibland fram o tillbaka o ändå så har hon energi kvar till att busa med Saga *s*

Snön håller så sakta på att smälta undan nu *jippie* Det går inte så fort direkt men man kan se att det verkligen krymper för varje dag nu. Man kan se vägarna o gå på asfalten då man ska nånstans o man slipper pulsa i knä djup snö som man tidigare ha fått göra *otroligt glad för det*. Får hoppas att det kommer att fortsätta töa bort nu så att all snö kan vara borta innan april är slut nu, om det nu må vara möjligt *l*

Skickar med en länk på en låt som jag lyssnar mycket på just nu :)
Tänker på min Micke då jag hör den, han är min ängel :)

http://www.youtube.com/watch?v=1UUYjd2rjsE&feature=fvst

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar