fredag 26 mars 2010

8 Veckor :)

Var på första träffen med barnmorskan igår o det visa sig att vi inte
alls är i 6:e veckan så som vi först trodde utan i vecka 8:a :)
Beräknad födelse blir runt den 5:e November. Syrran fyller år den 17:e
så det ska bli spännande att se om det blir i närheten av det :)

Fick fri tillgång till att simträna fram till födelsen också :)
Det tackar jag för, tycker det är riktigt härligt att vara i vatten o träna i sin
egen takt. Man kan röra sig mycket lättare o bättre i vatten o det är
en så härlig känsla att va i vatten :)

Fick mediciner mot illamåendet som jag ska testa o se om det kan tänkas
funka, den är inte lika intensiv som i början men det är bra att kunna slippa.
Jag hoppas att det går över helt snart så jag kan njuta av att vara gravid.

Nej nu ska jag ta o lägga mig o titta på tv lite men jag skriver mer senare.
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar