måndag 22 mars 2010

Vaggan :)


Nu har vi köpt det första till lillan :)
Hittade den här Vaggan/Korgen på blocket för en billig penning o jag kunde inte låta bli den.
Det är det första av mycket som vi kommer att köpa till lillan, vi kommer säkert att få en hel del av släktingar o vänner också men vissa saker kommer vi att köpa som bara kommer att bli vårat. Tror vår lilla bebis kommer att sova gott i den här :)

Har redan sett ut några små kläder också på Ellos som jag ska beställa lite längre fram, det finns ju mycket fint men man ska ju också ha råd till det :/

Håller på att hitta små knep på hur jag ska få illamåendet att lindras lite så jag kör på med det o tar en dag i taget o hoppas på att jag inte ska må så illa den dagen jag är på nu.

Ska till barnmorskan för första gången nu på torsdag o se vad dom säger, dom kanske kan hjälpa mig med att få illamåendet att lätta lite i alla fall. Jag ser fram emot tills det att det går över o jag på riktigt kan njuta av att vara gravid.

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar