söndag 16 januari 2011

Tiden går...


Tiden går verkligen fort nu, lillan är snart 3 månader o jag njuter varje dag som jag får med henne o med Micke. Nu på måndag den 17 Januari så firar jag o Micke 2 år tillsammans, 1,5 år som förlovade, 1,4 år som sambos o 2,3 månader som föräldrar :-) Mycket som vi kommer att fira på en o samma gång :-) Tiden har verkligen gått fort nu den sista tiden, det känns som att det var igår som jag o Micke upptäckte att vi väntade lillan. Under hela graviditeten så kunde jag känna henne växa inom mig o röra på sig mer o mer under tiden som dagarna gick. Jag tyckte att tiden efter halva tiden av graviditeten gick som mest sakta, då ville jag bara ha ut henne så att jag kunde få henne i famnen o krama om henne o hålla henne nära o så gick dagarna hur sakta som helst tyckte jag o så nu helt plötsligt så är hon snart 3 månader gammal :-) Hon växer o frodas på så som hon ska o jag ser med både stolthet o glädje min lilla dotter utvecklas mer o mer ju tiden går :-)

Håller på att bli starkare inombords också o kunna slappna av o trivas som min roll som mamma. Har ju fått höra en hel del skit från vissa innan lillan kom om jag verkligen skulle orka med det o om det vore så smart att skaffa barn nu då jag inte hade något jobb o tampades med vissa saker. Det har tagit hårt på mitt psyke o självkänsla o jag har tvivlat mycket på mig själv om jag verkligen kommer att klara av det. Men nu på sista tiden så har jag mer o mer börjat inse att fasen klart jag klarar av det här :-) Min högsta dröm är att få bli mamma o nu är jag det :-) Nu är jag stolt mamma till lilla Angelina :-) O jag klarar av det hur bra som helst, visst jag kan inte allt o vet inte hur jag ska göra i vissa situationer men vem vet det egentligen då man får barn? Ingen kan vi allt från början, vi lär oss efterhand som livet går o jag tänker inte sluta lära mig ännu :-) Jag har redan o tänker fortsätta visa alla att jag kan jag med :-)

Nä nu blir det att sticka lite, var ett tag sen jag gjorde det. Har inte kunnat sitta på grund av muskeln i baken men nu har den hållit sig lite lugn om jag sitter på ett speciellt sätt så då tänker jag passa på medans det går :-)

Ha det /Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar