fredag 7 januari 2011

Stolt mamma



Jaha så var julen o nyåret över för denna gången o vi hade oturen att få vinter kräk sjukan på julafton så vi låg däckade i några dygn :-( Hade tur o har en snäll mormor som kom o hjälpte oss med lillan annars vet jag inte hur vi skulle ha klarat av det :-s På nyår så var vi alla alla någorlunda friska så vi kunde fira in det nya året i alla fall :-D Bilden ovanför är tagen på tolv slaget på nyårsdagen :-)

Lilla Angelina har nu hunnit bli 2,5 månad gammal. tiden går verkligen fort nu tycker jag. Det känns som att det var igår som vi åkte in med värkar o hon kom till världen. Satt o tittade på gamla bilder idag o jäklar vad fort hon har vuxit på bara den här korta tiden :-D Vår lilla tös håller på att bli stora damen så som hon växer :-D

Nu i mars så kommer farmor, Bosse o morbror Lasse upp o hälsar på :-D Sen efter i April så kommer farfar o Evelyn upp o hälsar på :-D Är glad att dom ska få träffa henne nu även om det har dröjt ett tag nu innan vi känner oss både redo o friska nog att ta emot besök från dom. Har haft det ganska tufft nu sista tiden med både stark yrsel o brist på ork. Har vissa gånger varit nära att ramla ihop o svimma men envis som jag är så har jag kämpat på så gott jag har kunnat men nu har jag kontaktat läkaren o ska dit på tisdag för att se om jag kan få ordning på det här. Vill inte gå o ha mer ont än jag ska behöva, det onda jag har i baken det vet jag ju vad det beror på o det kanske dom kan fixa till så jag kan börja leva mer normalt igen.

Nä nu ska jag ta o lägga mig o titta på lite tv :-D
Ha det så bra så länge :-D
Mia- En stolt mamma till lilla Angelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar