torsdag 20 januari 2011

Ömma leder


Idag har jag riktigt ont o är stel i lederna :-/ Temperaturen har stigit o sjunkit flera gånger under den senaste tiden o det gör alltid att jag får problem med lederna. Det är så otroligt tråkigt då det ska trilskas o göra ont då jag verkligen vill pyssla o handarbeta med det jag tycker är kul.
Håller på med en del saker som jag vill få klara så man kan skicka iväg det till dom som ska ha det. Ska försöka få klart en sak som jag ska skicka ner till södra Sverige till en där som ska få sitt andra barn snart :-D

Har testat en nu muskel avslappnade medicin nu o den har jag inte tänkt fortsätta med, dels så har den en massa bieffekter o sen så blir jag så pass trött av den så jag ligger o sover hela dagarna o det funkar inte då man har en liten bebis att ta hand om :-/ Får se om dom kan ge mig något annat som funkar lite bättre. Ska ringa till min läkare sen o be att få en remis skickad till en reumatalog så får jag se om dom kan hjälpa mig nå.

Leia fyller 10 år nästa månad o det märks på henne att hon håller på att bli äldre, hon uppför sig inte riktigt normalt så som hon brukar men det kanske inte är så konstigt med tanke på att hon är en äldre dam nu. Hon får väl krämpor som alla andra som blir äldre o sen vet jag inte om hon verkligen blir 10 nu eller om hon är äldre då han som hade henne innan kanske inte sa den riktiga åldern på henne, man vet ju aldrig. Jag är då i alla fall glad för dom åren som jag har fått med henne o jag kommer att se till att hennes sista tid här kommer bli den bästa.

Nä nu ska jag iväg en sväng med mamma o hämta ett paket med kläder som vi har beställt :-)

Ha det ;-)
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar