måndag 24 januari 2011

Bild insänd

Nu har jag äntligen fått bilden insänd till norran :-D Det har tagit ett tag men nu ska den dyka upp där inom en snar framtid, beror på när dom sätter in den men jag gissar att det blir i slutet av veckan eller något sånt. Den har redan varit i en av Jönköpings tidningar o det är visst flera som har sett den där o grattat oss. Det var så jag fick reda på att den var med där o att Mickes mamma hade satt in den där. Jag visste att hon skulle göra det, visste bara inte när hon skulle göra det. Kul att den har varit inne där nere i tidningen då Micke är uppvuxen där o har vänner o gamla arbetskamrater som kan se den o se att han har det bra här uppe.

Vi fick besök av mammas kompis Irene igår o hon fick lillan en overall som hon kan ha nästa vinter då hon börjar va uppe o gå mer o vilja vara ute o leka :-) Den tackar vi varmt för :-) Lillan var lite blyg i början men hon tinade upp ganska fort o satt o skrattade mot Irene o mormor då dom satt o pratade med henne :-) Hon kommer att bli en riktig liten charm troll vår lilla då hon växer upp o charma alla *l*

På torsdag så blir lillan hela 3 månader o jag stannar ännu upp ibland o får en sån där aha upplevelse o inser att jag är faktiskt mamma till en underbart söt liten dotter. Min högsta dröm har gått i uppfyllelse o jag myser varje dag som jag får med henne. Älskar dom stunder som jag sitter o myser med henne eller då hon tittar på mig o ler med hela ansiktet då hon ser mig. Blir så stolt då jag ser henne växa o utvecklas så som barn ska göra. Jag var rädd hela graviditeten att det skulle bli något fel då jag var tvungen att ta en massa mediciner :-/ Men det har visat sig ganska fort att det har jag inte behövt vara, hon är helt perfekt o det har inte varit nå enda fel på henne som kan ha uppkommit efter dom mediciner jag har fått ta o det är en skön lättnad att känna att det är så. Hon är verkligen lik mig i humöret *l* hon vet vad hon vill o hon ger sig inte förrän hon får som hon vill :-) Mamma upp i dagen :-)

Nä nu ska jag iväg o handla lite innan maten :-)
/Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar