fredag 21 januari 2011

Fredag


Börjar dagens inlägg med att lägga in en bild på den serie som jag tycker är absolut roligast :-D
Vi får oss många roliga skratt då man ser på den, jag hoppas att den kommer att hålla på länge o inte lägga ner efter bara nån säsong :-/ Ska så småningom köpa hem alla säsongerna av den så kan man se lite då man själv vill :-D

Vädret har hoppat från kallt till varmt o nu imorgon så ska det ner till kallt igen :-( Värken blir extra jobbig då det är så :-( Längtar verkligen tills det att våren kommer med värmen så man kan slippa det här o kunna röra på sig mer o mer. Nu till våren så har vi ju också lillan som vi ska visa allt som sommaren har att erbjuda :-)

Nä nu ska jag ta o pyssla om min älskling lite, det är han verkligen värd nu då han har ont i kinden :-/ Jag hoppas att det kommer gå över för han annars så drar jag med han till tandläkaren på måndag!

Ha det!
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar