måndag 17 januari 2011

Söta tjejen


Idag gick vi på en tur till bibblan här i Kåge så dom fick se lillan, jag har praktiserat där ett tag o dom var nyfikna på lillan. Hon var en riktigt glad liten tjej o skrattade då dom pratade med henne :-) Hon tycker verkligen om att "prata" med folk, läste nån stans att det gör små barn ofta i den här åldern men att det kan komma o ändra på sig då dom blir lite äldre att dom blir mer blyga o försiktiga. Får se hur det kommer att bli då farmor kommer upp o hälsar på :-)

Imorgon ska vi iväg en sväng o storhandla lite mat o blöjor bland annat till lillan. Det är mycket billigare inne på solbacken så vi passar på att fara dit o handla då vi kan, vi sparar en hel del på det sättet :-D Får se om jag unnar mig o köper hår färgning också, det jag färgade för ett tag sen har vuxit ut o behöver göras nytt. Funderar på att färga det svart som jag har gjort å många gånger innan o trivs med :-)

Idag firar jag o Micke lite också :-) Vi har nu varit tillsammans i 2 år, förlovade i 1,5 år, sambos i 1 år & 4 månader o föräldrar till lilla Angelina i ca 3 månader :-) Tiden går verkligen fort då man har det roligt heter det ju o det stämmer verkligen :-) Älskar dig Micke tack för att jag får dela livet med dig o uppleva allt fina som jag får med dig :-)

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar