söndag 4 september 2011

Saknar dig Leia


Det är nu snart 2 månader sen jag blev tvungen att säga adjö till min gumma Leia :-(
Jag orkade inte följa med den dagen hon skulle somna in så Micke, mamma o pappa var snälla o for med henne. Det var en riktigt tung dag o att släppa iväg henne :-( Jag vet o känner i hjärtat att hon har det bra där hon är nu o att hon inte lider nå eller har nå ont, men saknaden efter min älskade gumma den är stor. Hon var min stötte pelare under dom åren som jag bodde själv o inte mådde nå bra. Hon var den som fick mig att ta mig ut om dagarna o hon fanns alltid där då jag behövde nån att prata med, även om jag kanske inte fick nå direkt svar tillbaka *l* så fanns hon alltid där. Tack min älskade Leia för dom fina åren som jag fick med dig. Jag kommer ALDRIG att glömma dig. Du kommer alltid att finnas med i mina tankar o mitt hjärta.
En dag kommer vi alla att träffas igen o den dagen ser jag fram emot med glädje men det kommer inte att ske på länge än. Jag har mitt liv att leva o det är jag inte på långa vägar färdig med, vi ses då det är dags.

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar