måndag 5 september 2011

Funderar på nästa tatuering


Den senaste tiden så har jag börjat fundera mer o mer på den/dom nästa tatueringar jag ska göra. Jag har en som jag vet o den är klar designen gäller bara att få ihop pengar till den men det kommer det är jag inte orolig för. Funderar på att göra en liknande på motsatta sidan o göra den som en slags minne/heder för alla dom djur jag har haft o älskat o som jag aldrig kommer att glömma. Håller på att fundera på vad det ska stå där, det kommer jag på snart :-)

Jag hoppas att det kommer bli bra väder nu ett tag, hade tänkt gå ut på en promenad idag även om jag har lite ont så jag hoppas att det inte kommer att regna så som det har gjort den senaste tiden :-/ Det har verkligen varit tråkigt väder nu den sista tiden med grått o regn. Jag hoppas att hösten blir lite ljusare o mer solig än den har varit hittills.

Nä nu ska jag ta o se på det jag brukar om morgnarna då jag vaknar tidigt o inte kan sova :-/
Ha det bra alla som läser detta :-)

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar