tisdag 7 juni 2011

Min älskling mår dåligt :-(


Dom senaste dagarna har verkligen varit jobbiga, det började med att Micke i fredags började känna av kraftiga magkramper o det blev bara värre istället för att bli bättre. Han blev lite bättre på fredags kvällen så vi hoppades båda att det var över det värsta. På lördagen så vaknade han upp med att det hade börjat om igen o det blev bara värre hela tiden så till slut fick jag med han in till akuten där kramperna blev kraftigare o kom oftare. Dom såg att han hade otroligt ont så han blev inlagd direkt o har nu legat inne sen i lördags :-/ Dom misstänker att han antingen har ett navel bråck eller så är det tarm vred som han har åkt på. Dom har röntgat honom flera gånger o kollat. Sista vi hörde var att det mest troligen blir operation men så ville dom röntga en gång till nu idag på morgonen så det kan ju tänkas att det har börjat röra på sig *hoppas* Är det så då kanske han slipper opereras :-) Men även om han behöver opereras så vill jag han ska få bli frisk o kry igen o komme hem så jag kan skämma bort honom riktigt ordentligt :-)

Det har varit jobbiga dagar nu då man inte har vetat nå hur det är med honom mer än att kramperna kommer med jämna mellan rum o att han har så ont att han får smärtstillande sprutor ca varannan timme för att få det någorlunda lugnt. Jag har känt mig så otroligt hjälplös då jag inte har kunnat hjälpa honom på något sätt. Att sitta hemma o inte veta hur det går o hur han mår, om det är på väg o bli bättre eller om han blir sämre helt plötsligt. Det har varit riktigt jobbigt :-( Nu har jag ett nummer som jag kan ringa så får jag prata direkt med sköterskorna o få veta hur det går för honom, sen så hör han av sig så fort han orkar så jag har blivit lite lugnare nu. Sen var jag in en snabbis igår o fick träffa honom o även om det var jobbigt att se honom så där dålig o att han har så ont så blev jag lugn då jag såg hur fort dom var där o hjälpte honom. Dom gör verkligen allt dom kan för att han ska kunna må så bra som det går. Efter att ha sett det så kan jag slappna av lite mer här hemma o koncentrera mig på att ta hand om lillan. Hon har av nån anledning blivit riktigt morgon pigg senaste dagarna :-/ Men men det fungerar det med :-)


Saknar dig otroligt mycket älsklingen min o jag längtar tills du är här hemma igen med oss. Jag hoppas att du nu börjar må bättre o att det värsta är över. Jag är med dig hela tiden även om jag inte är med dig där på sjukhuset. Jag finns med dig i hjärtat o jag lämnar dig aldrig. Älskar dig mest av allt o jag kommer alltid att vara din. Jag o Angelina är dina tjejer för alltid :-) puss o kramar i massor till min älskling.

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar