lördag 3 augusti 2013

Lovar att bli bättre på att blogga nu


Imorgon så kommer Angelinas farmor Ywonne och bonus farfar Bosse upp och hälsar på under en vecka. Det ska bli kul att träffa dom igen då det är lite över ett år sen sist så det är verkligen på tiden nu. Ska bli kul att se hur Angelina kommer att reagera på att träffa dom. Om hon kommer att minnas dom och om hon kommer att busa och leka med dom som hon gör med oss andra :-) Var meningen att Angelina skulle börja på dagis nu på måndag men med tanke på att vi nu får besök så sa vi att hon får vara hemma en extra vecka :-) Jag tycker att dom här veckorna som hon har varit hemma med mig har flugit iväg och gått riktigt fort, det känns som att det var igår som jag hade henne den första kvällen ensam av många och nu är det den sista?  Vars tog tiden vägen egentligen? Är det så här det kommer att kännas den dagen då hon fyller 18 och flyttar hemifrån??


Lägger ut en bild som är tagen av en av våra grannar under den natten som det åskade så otroligt mycket. Jag filmade lite samtidigt som denna bilden togs så vi fångade samma blixt kan man säga :-)
Det var mäktigt och samtidigt skrämmande att uppleva åskan, man känner sig inte direkt så stor då den brakar lös :-/ Jag har verklig respekt för den och det ska man ha!

Ha det bra alla jag ska sätta mig och pyssla lite till med mina dukar och kofta/tröjor som jag håller på med :-)
Har så mycket idéer på saker som jag vill göra men det är ju så otroligt kul att börja på nya snygga saker hela tiden att det är svårt att få saker klara vissa gånger :-D Men jag ska göra klart det jag börjar med nu det är ju också mitt nyårs löfte :-D

Ha det bra :-)
kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar