tisdag 6 augusti 2013

Full fart :-)


Nu har vi besök av Angelinas farmor och bonus farfar och det är full fatt hela dagarna på henne :-)
Hon går runt och säger "Famor och Busse" och det låter så gulligt :-) Hon somnar gott varje kväll nu och jag är glad att hon mår bra och har det roligt. Är över ett år sen som vi träffade dom sist så vi passar på att ha det så trevligt som vi kan nu medans dom är här :-)

Ska försöka få ork till att flyta ut byrån som står i stora garderoben och ställa den i lillans rum, hon håller på att behöva mer utrymme för att lägga sina kläder. Hon växer ju så det knakar och hon är lång så det kommer att behövas mer och mer utrymme för hennes kläder nu. Om det är knepigt just nu med det hur kommer det då att vara då hon kommer upp i tonåren?

Jag har gett mig på att läsa Isfolket igen och även om jag kom ihåg dom första böckerna och många namn så är det mycket som jag har glömt bort så det är som att läsa om hela serien på nytt igen fast jag har gjort det ca 5-6 ggr redan :-D Men det är ju svårt att inte läsa något som man älskar och är så pass bra som den serien verkligen är :-)

Nä nu tror jag att jag ska pyssla lite och sen ska jag ta och ge mig på att få ut den där byrån till lillan, vete fasen hur det kommer att gå då det står en hel del annat där inne också :-/ Men men jag är envis så det kommer säkert att gå bra till slut :-)

Ha det bra alla som orkar läsa min blogg :-)
/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar