onsdag 27 januari 2010


Jaha så nu är det snöoväder igen :/ Det har varit ganska bra väder ett tag nu o man kunde ana sig till att det kanske börjar bli dags för att våren ska börja dyka upp. Men så börjar det snöa o blåsa en massa. Det är som det brukar vara här uppe i norr men jag börjar allt längta till att det ska bli vår o sommar nu. Jag vill kunna vara ute mer o kunna vara mer normal utan så pass mycket värk som jag nu har. Med värmen kommer också värken att minska. Jag hoppas att värken inte kommer att vara ett problem heller med tanke på det jag o Micke har planerat o försöker göra nu. Tiden får utvisa om hur det kommer att bli med den biten.

Det är nu andra veckan som Micke jobbar nu jobbar. Jag kan både se o höra på han att han riktigt trivs på sitt nya jobb :) Det glädjer mig att se, jag vill att han ska trivas o vara glad här. Jag o han har börjat bilda vårat liv ihop o det blir bara bättre o bättre hela tiden nu tycker jag. Framtiden ser mycket ljusare ut tycker jag o det känns mer som att jag blir mer o mer redo för att börja försöka ta mig ut i vardagen o livet också. Ska så smått börja öva mig med att vara ute bland folk o vem vet jag kanske kommer över min rädsla för folk till slut. Det hoppas jag i alla fall att det kommer bli så, det är det jag strävar efter!

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar