tisdag 19 januari 2010


Gruvade mig en hel del till det möte som jag skulle till idag :S Jag har svårt för att prata om mig själv så men hon jag pratade med var riktigt trevlig o jag fick känslan av att hon verkligen förstod mig o hur jag har det. Hon skulle skicka det intyg som jag behöver då jag sen ska söka om hos försäkrings kassan. Jag hoppas bara nu att dom kommer att förnya det så jag kan pusta ut ett tag till, vill inte behöva oroa mig för det hela tiden. Vore skönt att få en sak som jag vet säkert o kan låta vara o inte behöva oroa mig för.

Micke är sin andra dag nu på jobbet o det verkar som han trivs riktigt bra där :) Vi var där o hälsade på lite igår då vi var på väg hem från stan o det var kul att få se han där, han verkar redan vara en i gänget o trivas riktigt bra där. Det är kul att han har hittat det där jobbet, jag kan se på han att han mår bra nu o verkligen trivs här. Det känns så skönt att både se o känna *l* Min älskling är värd allt fina o underbara som han kan få :)

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar