tisdag 16 februari 2010

Den senaste tiden har varit riktigt jobbig, jag menar det med min käke. Har så otroligt ont i den så gott som hela tiden nu. Går på starka mediciner var fjärde timme så jag är ganska trött o hängig om dagarna. Jag har sökt akut tre gånger till läkaren nu o jag hoppas att dom kommer hjälpa mig med att få till det. Jag varken vill eller tänker gå o ha så här ont mer nu.

Jag o Micke har nu bott här i den nya lägenheten i fem veckor o jag trivs så otroligt bra här, för var dag som går så blir jag mer o mer lycklig o stolt över att få vara med min älskling o bo med han o börja bygga upp vårat liv ihop. Så här bra som jag mår nu har jag aldrig mått tidigare o jag vet att det kommer att hålla i sig nu när jag har mannen i mitt liv :)

Tack Micke för att du finns o att jag får vara med dig <3

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar