torsdag 7 november 2013

Tiden flyger fram



Ibland känns det verkligen som att tiden bara flyger fram och man knappt hinner med hälften av det som man egentligen borde göra :-/ Jag har en massa saker som jag borde göra men som jag inte har orken att ta itu med :-/ Det har blivit det vardagliga först och så får jag ta det andra då orken faller på. Bilden ovan är den bild på Angelina som vi tog via dagis då en av mammorna var snäll och ordnade det :-) Tänk att vår lilla tjej har fyllt 3 år nu :-) Jag har en stark önskan efter fler barn men jag vet inte om kroppen skulle orka med det :-( Men jag har min underbara och fina dotter Angelina :-) Hon förgyller mitt liv på många sätt :-)



Vill visa en duk som jag har gjort :-) Den tar upp hela vårat soffbord och den var riktigt kul att göra så jag kan tänka mig att det kommer bli någon fler framöver :-) Jag tycker det är riktigt kul att virka, ja man kan säga att jag älskar att virka och det är något som jag kommer att göra resten av livet :-) Det finns ju så pass mycket fina mönster och saker som man kan göra :-)

Nä nu ska jag ta och kolla på film :-)
Ha det bra alla som läser min blogg :-)
/En glad och lycklig Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar