lördag 16 november 2013

Dag för dag



Helt otroligt att vi är i slutet av November nu och det är ca 10 plus ute :-/ Den hårda vintern som vi hade då jag var mindre verkar vi inte ha något mer. Den försvinner mer och mer, jag undrar hur det kommer att bli längre fram i livet om det kommer att ändra sig mera eller om det kommer att bli som det var. Jag hoppas att det inte kommer att ändra sig alltför mycket.

Vi kämpar på med bilen som det bara dyker upp mer och mer fel på :-/ Vi försöker att fixa till dom men så då vi besiktar den igen så går den ändå inte igenom :-( Jag hoppas att den kommer att gå igenom nu nästa gång så vi kan slippa allt strul med den. Vi har lagt ner en hel del på den och jag hade hoppats att det skulle lugna ner sig och börja flyta för oss med det ekonomiska, men det verkar som att det låter dröja på sig :-/ Jag får hoppas att det kommer bli något om den lotto kupong som jag fått av en kanske kan ge något så det jämnar ut sig lite :-D

Har egentligen inte så mycket att skriva om, jag är så konstigt trött i hela kroppen och knoppen hela tiden och det kanske bara beror på årstiden med dess mörker. Eller så är det något med dom mediciner som jag tar mot värken. Jag hoppas att jag kommer lyckas med att ta mig ner till smärtkliniken i Umeå snart nu så att jag kanske kan få några bättre mediciner så jag slipper alla jobbiga biverkningar :-/

Nä nu ska jag ta och virka lite innan det är dags att gå och lägga sig så jag kanske orkar upp i morgon då lillan vaknar.

Ha det bra så länge alla :-)
/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar