lördag 18 augusti 2012

Ont :-(


Idag gör det riktigt ont :-( Värken har hållit mig vaken större delen av natten och den har inte gett med sig ännu :-/ Lillan vaknade redan vid sex i morse och hon ville inte alls somna om sen efter det. Hon fick en ny blöja och välling sen låg hon och små pratade och sjöng för sig själv.
Blir ett kort inlägg idag, orkar inte skriva så mycket idag :-/ Jag hoppas att värken kommer att ge med sig snart nu så att jag kan börja leva lite mera normalt i alla fall.

På Tisdag till veckan nu så är det inskolning på dagis för lillan :-)
Det behöver hon, att få komma iväg och träffa andra barn utan mamma och pappa lite. Hon kommer att vara på dagis tre dagar i veckan så vi kommer att få lite ledigt om dagarna nu :-)
Inte för att jag inte tycker om att vara med min gulliga dotter men det ska bli skönt att hon får börja på dagis och aktivera sig där ett tag medans vi kan få slappna av lite medans.

Ha det bra alla nu ska jag tillbaka till soffan och försöka få bort värken...
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar