onsdag 22 augusti 2012

Inskolning :-)


Mycket som händer nu, Angelina har börjat på dagis och det går hur bra som helst :-)
Hon har inte tid med mamma och pappa nu då vi är där på inskolningen hon vill bara leka med sina nya kompisar och alla dom leksaker mm som finns där :-) Hon håller på att bli stor vår lilla tjej och jag är glad att det går bra för henne men det känns lite skrämmande också. Har ju gått hemma nästan två år med henne och så ska hon ut på egen hand nu :-/ Men men det kommer jag att vänja mig vid också :-)

Tänkte skriva ner några saker som lillan har gjort, dels för att jag vill komma ihåg dom men så tyckte jag att dom var så söta och roliga att jag gärna delar med mig :-)

1 Efter ett bad en kväll så satt hon på skötbordet och jag torkade av henne. Då får hon syn på vad hon har mellan sina ben och ser häpen ut och pekar och säger "Titta". Hon tittar sen upp på mig med en frågande blick och det såg ut som att hon funderade och undrade om det verkligen skulle se ut så där :-)
Jag började ju skratta och sa hon var söt, hon fortsatte att böja sig ner och riktigt titta på det hon hade där nere :-)

2, En kväll vid läggdags så hade Micke smörtjt på salva på hennes ena fot för hon var lite torr där. Glad i hågen kommer hon sen in i sovrummet där jag stod bredvid hennes säng för att lägga henne och var berred på att lyfta upp henne. Då jag skulle ta tag och lyfta upp henne så satte hon sig ner och jag han tänka att hon inte ville lägga sig men så lyfter hon upp foten och pekar på den och säger "titta där" :-) Hon ville visa upp att pappa hade smörjt på salva på foten :-)

Hon är för söt vår lilla dotter :-)
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar