söndag 22 april 2012

Mycket snö :-/


Mammas bus unge :-)

Det har kommit en hel del med snö nu under helgen :-(
Jag hoppas att det inte ska komma mer nu utan att all snö nu ska töa bort och all grönska ska börja gro o frodas så som det gör varje år då våren slår till ordentligt.
Vill ju ha sol o sommar så dels värken kan bli lite bättre o att man kan vara ute mera om dagarna nu med lillan, ju mer ork jag får ju mer orkar jag med att ta ut henne så hon får vara ute om dagarna.
Vissa dagar nu så orkar jag inte ta ut henne :-( Men jag försöker att ta en liten sväng så ofta jag kan hur trött och ont jag än må ha. Jag vet att hon behöver det så väl och vi mår ju båda bra av det.
Känner mig så dålig som mamma dom gånger som jag bara inte orkar med att göra det jag helst av allt vill med lillan. Som att ta ut henne och låta henne få upptäcka världen. Men jag gör så gott jag kan!



Den här bilden tog Micke med min kamera och det är en av dom få bilder på mig själv som 
jag faktiskt tyckte jag blev bra på :-)
Har en nytt kamera program i mobilen som man kan ta riktigt fina bilder med :-)
Håller på att lära mig det allt eftersom så det kommer säkert att dyka 
upp lite nya bilder fram över :-)

Nä nu ska jag ta och försöka göra klart mammas filt som hon ska ha till
fot puffen där hemma :-)
Ha det bra :-)
/Mia

1 kommentar:

  1. du är väl fin på många kort enligt mej mamma Eva

    SvaraRadera