måndag 16 april 2012

Kammarrätten


Nu är det på gång igen, mitt mål är nu uppe i kammarrätten så det är bara att hålla tummarna för att dom ska stå på min sida och ge mig ett bättre svar än dom tidigare. Jag är less på att hålla på och oroa mig för det här och att oroa mig för hur det kommer att bli fram över. Nu vet jag inte hur det kommer att bli men jag förväntar mig inget, tiden får visa hur det kommer att bli. Men man kan ju inte låta bli att hoppas lite i alla fall.

Det verkar som att våren är på gång igen nu efter det att det snöade en hel del härom dagen. Det la sig inte på vägarna så dom är framme nu så det är lite lättare att ta sig fram med barnvagnen. Vi fick ju våran vanliga vagn stulen under påsk helgen :-( Som tur var så hittade vi den kort efter men nu vågar vi inte ha den stående så som vi hade den, den vanliga vagnen har vi i källar förrådet och den andra lite lättare vagnen har vi uppe här i lägenheten. Det blir kanske lite trångt men vi vill inte riskera att få nån av dom stulna igen!

Min läkare ringde nyss och jag ska visst få lite nya mediciner o äta, jag hoppas att det ska komma och få mig att må lite bättre nu och att jag ska bli lite piggare nu än vad jag har varit den senaste tiden. Jag har varit så trött och tung i huvudet så jag har inte direkt orkat med det jag har velat göra. Har ätit extra järn nu under ett tag och tagit prover för om jag har gluten allergi men det hade jag inte så det är väl bara att äta vidare på järnet och dom andra medicinerna som min läkare rekommenderade så kanske det förhoppningsvis ska bli bättre.

Nä dags att försöka aktivera lillan lite innan det blir dags att ge henne mat. Ha det bra alla som följer min blogg :-)
/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar