onsdag 28 juli 2010

Ett o ett halvt år :)


Ett tag sen jag skrev nu, har haft en del att göra o sen har jag inte direkt haft orken för att sätta mig ner o koncentrera mig på att skriva men nu är det dags :)

Vi har haft besök av Mickes pappa o hans fru i två veckor o det var trevligt. Vi passade på att fara upp till Ikea i Haparanda en sväng, syrran ville ha några hyllor o vi passade på att köpa en barnstol där :) Nu har vi det mesta till plutt är bara några små saker som vi fixa till o köpa. Ett skötbord till sovrummet har vi tänkt fixa o lite mer kläder kommer att behövas. Hur mycket vi än kommer att förbereda oss så kommer det alltid att vara något man glömmer bort som man sen får fixa efter det att plutt har kommit men det funkar det med. :)

Imorgon kommer vi vara inne i vecka 26, tiden har verkligen flugit fram känns det som. Tycker det var igår som vi var i vecka 17 o väntade på att få fara på det första ultraljudet. Tiden fram tills det att plutt kommer ut känns som att den kommer gå riktigt fort :) Längtar efter att få hålla i vår lilla plutt o se hennom istället för att bara känna hennom :)

Den 17 Juli nu så firade jag o Micke 1,5 år tillsammans o 1 år som förlovade :) Är så lycklig med Micke, det är han som jag är menad att vara med, med han så är jag trygg o kan slappna av o leva livet mer än att bara kämpa mig fram. Han är min sötis ;) Tack för att du finns sötis <3

Nä nu ska jag ta o pyssla med lite sånt som jag har skjutit på alltför länge....men ha det bra alla som läser detta :)

/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar